søndag den 11. marts 2012

Når weekenden bare ikke er lang nok

Selvom jeg havde fri i fredags, og denne weekend derfor faktisk var 150% af hvad en normal en af slagsen er... så synes jeg bare ikke helt at den var lang nok. Tiden forsvinder bare så helt enormt hurtigt når man har fri. Godt at det snart er fredag igen - tid til x-factor, kærestehygge på sofaen og udsigt til en hel weekend fri med familien. Og så har min farmor spået om kønnet på den kommende baby. Farmor hører til dem, der mener at man ud fra mavens størrelse og form kan sige om der ligger en dreng eller en pige derinde. Ved den første graviditet sagde hun "du er bred hele vejen rundt, så det er helt sikkert en pige..." Denne gang mener hun så at det bliver en dreng - mon det så betyder at jeg er mindre fed gravid denne gang??

3 kommentarer:

  1. Ja, tiden flyver af sted, når man har fri - men man nyder også bare fridagene SÅ meget mere, når man går på arbejde hver dag.
    Spændende hvad det bliver denne gang - jeg tror altid, at man får to af samme køn, fordi der jo immervæk er 70 % chance for det :)

    SvarSlet
  2. Ja, det er rigtigt, men jeg glæder mig nu alligevel til at få lidt mere fri når jeg går på barsel :-)

    SvarSlet
  3. Nu må vi se - det er jo også mange søskende der er en dreng og en pige... Og maven føles anderledes denne gang. Men det er jo også er andet barn, uanset køn.
    Hvor kommer de 70% fra?

    SvarSlet