lørdag den 13. oktober 2012

Ak o ve...

Sikke en dag!
Ja, i dag er det min fødselsdag. Det har været en god dag, men den er godt nok på ingen måde blevet som jeg forventede.
Den startede ellers så godt med morgensang på sengen, flag og gaver. Og gaverne var gode - fra familien og fra søde, søde veninder.
Men så var der også al den sygdom - manden der har mande-syge, og var helt hårdt ramt i dag. Og det blev sådan set kun værre i løbet af dagen. Derfor blev halvdelen af fødselsdagsgæsterne også hjemme - træls for mig (øv!). Men kan jo godt se at de ikke vil have sygdom med hjem, når de lige om lidt er på vej på ferie. Ah, ned i varmen, hvem gad ikke det...
Der var kage nok, og de var vellykkede. Ungerne var oppe at køre og i noget utidigt humør. Det hjalp med en tur på legepladsen, hvor der blev plasket lidt i vandpytter.
Nu er de puttet, der er ro. Der er næsten ryddet op, og manden ligger på sofaen og sover.
Jeg tror jeg snart vil sove også - i sengen - og krydse fingre for at jeg ikke også får mande-sygen.





2 kommentarer:

  1. Kagerne ser vildt lækre ud! Håbet virkelig ikke du fik mandesygen...den er godt nok grum ;)

    SvarSlet
  2. De var også gode, og de gæster der trodsede sygdom, kunne godt li dem.

    Jeg blev ikke syg, heldigvis. Det ville også have været ekstra surt, når jeg nu havde negligeret det så meget ;-)

    SvarSlet