tirsdag den 9. oktober 2012

Ju-hu-le-kugle...?

Nu kom jeg endelig i gang med en af Arne og Carlos strikkede julekugler. Og jeg blev faktisk helt høj over, at ind- og udtagningen ikke var så svært som jeg havde frygtet. Og så gik det også overraskende hurtigt med at strikke en kugle, så det er perfekt sofa-hygge-krea. Og selvom jeg havde valgt at lave testmodellen i noget gammelt garn, jeg har fået fra min bedstemor, som jeg ikke ellers viste hvad skulle bruges til, så synes jeg faktisk at den blev meget fin, kuglen.
Men så stopper det helt fantastiske også der. For jeg er bare ikke så skrap til det der mønsterstrik. Det bliver alt, alt for stramt. Og det gjorde det også i går. Men jeg strikkede alligevel kuglen færdig, så jeg kunne afprøve hele opskriften. Så må jeg bare øve, øve, øve mig i det mønsterstrik.

På billedet ser den endda slet ikke så mislykket ud som den faktisk er...men jeg prøver igen! Der er jo stadig mere end 2 måneder til jul  ;-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar