tirsdag den 9. oktober 2012

Siden sidst

Som efterhånden er ved at være noget tid siden... så er der sket en masse. Vi har nu en lille Prutfis, der kan få fat i sine små fødder når han ligger på ryggen, og som synes at de små fødder er det aller mest spændende i hele verden. Og nu skal de også helst puttes i munden. Han griner nu også, når der er noget der er RIGTIGT sjovt. Han har også opdaget sin stemme, og kommer med en masse hyggelige lyde og små skrig. Specielt hyggelige er de små mumle/nynne-lyde han kommer med lige inden han skal sove. Vi har også en Sveske på 2 år og 4 måneder, der bare siger så mange sjove ting, og bare bliver mere og mere fantastisk for hver dag. En eftermiddag da vi var på badeværelset, og hun ville børste tænder. Jeg sagde at det skulle hun ikke nu - hvortil hun svarede; "Jo, har Barbapapa mellem tænderne". Og SÅ skulle de selvfølgelig børstes ;o) (vi har ledt efter Barbapapa'erne i hendes mund når hun ikke rigtigt har ville have børstet tænder). I går efter vuggestue skulle vi have en eftermiddags-muffin, og jeg gik og snakkede med Sveske om det. Så begyndte hun at snakke om at der skulle noget på, men hun kunne ikke rigtigt forklare hvad. Så jeg foreslog at vi kunne lave glasur og putte det på. Men dertil svarer den dejlige pige: "nej den er ikke sur".
Vi har fået lavet vores seng endnu større... så den nu (med påhæftet babyseng) er 1,40 + 90 + 60, dvs 2 meter og 90 cm :o)
Jeg har også været syg nogle dage og vi har været hjemme hos min mor en weekend, hvor der blev hygget rigtigt meget
Der blev puttet i liften - og holdt fast, og der blev puslet dukke rigtig mange gange
Desuden har Prutfisen fået to nye legekammerater (2 af farens venner har fået drenge), så vi har været på baby-besøg
Jeg har også været ude af lufte løbeskoene igen - de lå stille mens vi var på ferie, jeg var syg og mens vi var på mormor-besøg
Og ja, så går tiden jo bare SÅ stærkt!!! Lige nu har jeg en mand der er på arbejde, en Prutfis der sover, men nok snart vågner og er sulten, en Sveske der ligger i sin fars seng og sover med feber på 38,68. Åh, jeg håber den er ovre igen i morgen. Nu vil jeg ind og putte mellem de to dejlige børn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar