torsdag den 25. oktober 2012

Spørge-Jørgen

Hvorfor er det at jeg bliver sådan en sur mokke når jeg er træt?

Hvorfor er det at afbrudt nattesøvn gør mig gnaven og træls at være sammen med?

Hvorfor er det at jeg lige for tiden slet ikke har bare den mindste smule overskud? (til noget som helst, i hvert fald kun i meget, meget små portioner)

Hvorfor er det at det kun er moren der dur om natten herhjemme?

Hvorfor passer det altid med at den lille vil spise og den store vågner samtidigt (kl 5.20!!?!!) og bliver mega pylret over at hun ikke kan få nus?

Hvorfor får man ikke flere arme når man får flere børn?

Hvor har hun dog lært at være så kommanderende? "Nus mig!!"

Og hvorfor er det at jeg ikke bare kan være ligeglad med træthed og nyde at begge unger vil hygge med deres mor hele natten?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar