søndag den 28. oktober 2012

Vintertid

Wow, så kom vinteren!!
Både kulden, tiden og nedbøren. Vintertøjet måtte frem i går da vi var ude. Både for store og små. Og til min meget store ærgelse, så er Sveskens flyverdragt for kort på benene. Den som jeg virkelig havde håber klarede et år endnu, fordi den er lækker og faktisk passer på resten af kroppen og armene.
Og faktisk er den kun (mest?) for kort når hun skal cykle. Så det kan hun vel bare lade være med indtil flyverdragten igen bliver for varm...? Eller noget...så bliver der nok ingen ny jakke til mig i hvert fald.

Ja og så skulle vi jo stille tiden tilbage. Og selvfølgelig er ungerne ikke med på den. Så lidt over 5 lå der en frisk sveske og sagde, Mor? Far? Og derefter krævede moular (morgenmad). Uff! Jeg kan godt love at jeg ikke var frisk der. Dels fordi det bare er alt, alt for tidligt, dels fordi lillebroren lige havde sidst og et stykke tid havde ligget og ruffet rundt og sagt "æ..æ..ææ..hh...aauuhhh". Eller noget lignende.
Så efter at have spist havregryn og corn flaskes - som de eneste vågne i nabolaget, at bedømme udefra alle de mørke vinduer udenfor - røg der Peter Pedal på skærmen, så moren kunne slumre lidt videre.
Og eftermiddagen bød også på en lille morfar til både begge unger og moren. Skønt!

Vi nyder livet og tager et ekstra sæt uldtøj på  ;-)
Kom bare an vinter!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar