torsdag den 8. november 2012

Argh!!

Åh, flyverdragter. Helvede!!

Jeg var ellers så glad da jeg proppede sveske i flyverdragten fra sidste år - og hun kunne passe den. Men, men, men, så hoppede hun på sin løbecykel. Og så var benene altså for korte. Flyverdragtens!
Nå!
Jamen.
Så skulle hun jo have en ny.
Og jeg må indrømme at jeg ikke gad det der ræs... Hvis man havde alle penge i verden, så var det selvfølgelig noget helt, helt andet! Det har vi ikke. Slet ikke, og meget langt fra endda.
Nå, men det blev net-handel, og endte med en CeLaVi dragt. (Og da den kom med posten, og jeg fortalte Sveske at posten kom med en gave, spurgte hun: "har jeg snart fødselsdag?" Dejlige unge!!)
Nå, men vi prøvede den der flyverdragt på. Og ved første øjekast var den fin.
Men da hun så i dag fik den på i vuggestue - og vi HAVDE pillet skiltet af...så er den selvfølgelig for kort på ærmerne. Jeg er ikke rigtig tilfreds med den, den er ikke helt så lækker som den model vi havde sidste år. Men det kunne jeg måske leve med. Men en kortærmet flyverdragt? NEJ tak!!

Så nu må den sælges... Argh!


2 kommentarer:

  1. Øv hvor træls! Har haft to Celavi flyverdragter til Kongen og elsker modellen, men i år har han en fra LEGO. Tror sagtens du kan sælge den på Trendsales eller måske endda på facebook?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er bare så træls!!
      Jeg må se om ikke den kan sælges, så jeg ikke skal gå og være alt for ærgerlig over det.
      Men dem Kongen havde, var der ikke rib/stof i ærmerne ved håndledet, der lukkede tæt? Det mangler jeg i den her model. Og så synes jeg den var meget bred om numsen... Men det er selvfølgelig bare forfængeligt ;-)

      Slet