fredag den 23. november 2012

Om at putte to børn

Når man nu ikke har taget sove-selv-kampen op med den store, resulterer det i, at hun helst vil nusses i søvn hver nat. Hvilket helt stikket er hyggeligt, men drøn upraktisk. Specielt når man har to børn. Der skal puttes på samtidigt.
I dag blev prutfisen puttet lidt tidligere end han plejer, for faren skulle til julefrokost - dermed stod jeg med to børn det skulle i seng. Det gik glimrende - lige indtil sveske skulle puttes, hvor lillebroren selvfølgelig vågnede en milliard gange, og sutten ikke helt var nok. Han er ved at opdage at han og jeg ikke er samme person - har jeg læst... Så han vil helst vugges i søvn. Og det et hyggeligt med en stadig kun 8kg baby. Men ikke med en på 12 kg... det HAR vi prøvet, og forsøger derfor at undgå det (igen).
Nå, men det endte da med at begge unger faldt i søvn. Og stadig sover. Efter at jeg havde rendt fra den ene seng til den anden hvad der føles som tusinde gange. Men de sover!!

Og så blev der endda tid til tv-gloning og lidt syning (prøver stadig at mindske nogle af de projekter jeg allerede har gang i - så jeg kan komme i gang med de næste).
Men så var det lidt svært at komme i seng. Selvom jeg godt ved at jeg hænger på den i morgen tidlig, når enten det ene eller det andet barn vågner (for) tidligt.
Men det var svært at komme i seng, fordi der var underholdende film med hende her;

Ingen kommentarer:

Send en kommentar