fredag den 15. marts 2013

Det var så den barsel!!! Gulp!

Ja, for nu har jeg faktisk "bare" weekend.

På mandag starter jeg på arbejde igen.
På mandag er der nogen der forventer at jeg er et bestemt sted på et bestemt tidspunkt. Og bliver der længe. (Det er længe siden jeg har været væk fra mit hjem så mange timer i træk...)
På mandag er der nogen der forventer, at jeg rent faktisk tænker. På andet end bleer, rugbrødshapsere og fantastisk dejlig, blød baby.
På mandag er det tilbage til virkeligheden.
På mandag skal jeg have mig selv og to unger ud af døren. Alene. Og til en bestemt ikke-direktør-tid.
På mandag er barslen slut.
På mandag begynder hverdagen.

Men det er godt at der snart er påskeferie. Efter kun 5 arbejdsdage.

Og godt der er længe til mandag. Ja der er!

2 kommentarer:

  1. Puha søde. Det lyser langt væk, at du VIRKELIG ikke har det godt med at skulle i gang igen :/ Som du nok husker, så havde jeg det forfærdeligt med at skulle i gang igen efter første barsel, og det tog 4 måneder at vænne sig til det igen. Anden gang havde jeg det ikke specielt dårligt med at skulle i gang igen, og det var da også utrolig meget nemmere at aflevere en dreng på 10 måneder end en på 13 måneder, for han tog det virkelig pænt - men så blev arbejdet så et mareridt, så er glad for, at det igen er slut. Men sådan kan man jo ikke leve hele livet. Det kunne være fantastisk, hvis dagene først startede noget senere, så morgenerne ikke skulle være så stressede - og hvis man så kunne hente tidligt hver dag, så fik man lige en dosis "andre voksne" plus en masse tid med børnene hver dag! Ja, jeg drømmer...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg syntes godt nok at det var noget træls at min barsel sluttede "allerede". Det synes jeg stadig, men jeg synes også det er fint at komme ud i verden. Jeg savner rigtigt meget baby/hygge/barsels roen og tiden.

      Heldigvis var tanken værre end virkeligheden. Som det ofte er tilfældet.
      Jeg håber dit arbejde bliver bedre at vende tilbage til!

      Slet