mandag den 18. marts 2013

Et døgn i noter

17/3, 22.22;
Blanding af panik og træthed, og skræk for kvælningsfornemmelse i morgen når jeg træder ind på arbejde

18/3, 5'33;
(Mit vækkeur ringer) jeg kan lige snooze den 5 minutter.

5'55; Ups, det blev vist til lidt mere end 5 minutter.

7'24; (vi sidder alle 3 i bilen, prutfis, sveske og jeg) Skulle vi ikke bare alle blive hjemme? Det var så hyggeligt da de begge sad på gulvet for 3 minutter siden og legede med Duplo.

7'58; (kører fra vuggestuen) så nåede jeg det ikke helt til kl 8, som ellers var hensigten.

8'12; (fremme ved job, prutfis sover ikke endnu, men næsten, og bliver puttet i barnevognen) hvorfor slæbte jeg ham nu med herind? Jeg skulle bare have mødt kl 10 i stedet.

9'05; Endelig sover prutfis i barnevognen. Den er han ellers ikke glad for. Og ja, jeg har frie hænger nu. Og sandelig jeg har fået en computer, så jeg kan tjekke min arbejdsmail.
Og alle er søde og byder velkommen tilbage. Hmm, ville nu hellere hjem igen med prutfis...

9'20; OK, de der ticks ved øjet, som jeg skrev om tidligere.. De er kommet igen allerede efter ikke engang en dags arbejde. What?

9'58; Så kom faren, ungen sover endnu.

10'00; De der Ticks er der endnu.
Og nu er der også kaffepause. Og jeg har endnu ikke udrettet andet end at printe et par småting.

12'14; Jeg håbede faktisk at det ville være bedre at være tilbage end det er.

12'18; Jeg gider da ikke det sne mere.

12'34; (Fik en mms med billede af en glad prutfis og hans far). Hvor jeg dog savner dem!! SÅ MEGET.

13'57; Jeg har brug for mere te. Mon de har glemt at tænde for varmen her? Ih hvor jeg dog fryser.

15'09; (Min mand ringer og siger at han og prutfis er på vej ud for at hente mig) Åh hvor jeg dog glæder mig til at hente sveske og komme hjem alle 4.

22'18: nu er jeg træt, jeg sover om lidt. Jeg håber de næste par arbejdsdage bliver bedre. Gælder mig allerede til påskeferien!!

2 kommentarer:

  1. Altså sikke en dag. Håber virkelig, at dagene gradvist bliver bedre! Det er altså lidt skræmmende, det med øjet. Det kan jo ikke have været decideret stress, når du egentlig kun havde printet to ting ud. Men i tankerne var du stresset - og ked af det. Så det var nok det. Tænker på dig!

    SvarSlet
  2. Jeg havde lidt "ticks" tirsdag også, ellers har jeg ikke mærket noget til dem. Selvom jeg har meget at se til, så tror jeg alligevel at der er faldet lidt mere ro på.

    SvarSlet