lørdag den 30. marts 2013

Her til aften er denne lille, søde kylling blevet færdig. Lige i tide til påsken, eller lige på falderebet... Den er lavet efter denne opskrift.  Den manglede bare at blive syet sammen, men det har jeg ikke kunne tage mig sammen til. Typisk. Men nu blev den færdig, og jeg har ladet "start-snoren" sidde i, så lige nu hænger den over spisebordet og pynter.

Vi Stor-nyder påsken. At holde fri alle 4, inden det virkelige liv starter for Prutfis på tirsdag. Åh gru, jeg synes det er barsk. Savner ham allerede, og har lyst til at hive ham op af sengen og kramme ham hele natten. Så sover han bare ikke så godt, så jeg må hellere lade være.

Påskens højdepunkter;

- at have tid til at lege om morgenen, hele formiddagen, eller hele dagen hvis vi vil

- besøg af morfar + "bedstemor", der både havde påskeæg, tulipaner og de lækreste lakrids-småkager med. Uhm, kan næsten smage dem endnu. De var proppet med både lakridspulver, tranebær og Kick i små stykker. MUMS!!

- tur i zoo med barnevognen sammen med Sveskes kammerat. På gåben, med to unger i barnevognen. Det var succes.

- besøg af skøn kollega/veninde og hendes datter, som sveske hyggede rigtigt meget med

- besøg af ungernes kusiner, en på 2 år og en på næsten 3 måneder

- påskefrokost i dag med skønne venner og deres børn. Dejligt selskab, hyggeligt samvær!

- ture med løbecykel til legeplads. Her kunne vi så godt lige have brugt noget bedre forårsvejr. Hvornår mon det kommer i år

Ingen kommentarer:

Send en kommentar