tirsdag den 12. marts 2013

Nye trøjer

I dag har jeg fået en pakke med posten med trøjer til begge unger. Jeg er vild med papfar trøjerne med knapper foran (lige nu er de på tilbud på kids-world), kvaliteten er ret lækker, så jeg måtte faktisk lige bestille et par mere i dag. Godt der er fri fragt.

Molo trøjen er en body. Vi havde lånt nogle til Prutfis da han var lille (af Drengemor, som nu snart selv får brug for dem igen), og jeg synes at både kvalitet og den fine stjerne er lækker. Ellers er jeg faktisk ikke så meget til Molos farvestrålende prints. De bliver lidt for spraglede til min smag.

Da jeg for lidt siden tog billedet af trøjerne, synes manden at det var noget sjovt, at "I, mødre, er så vilde med at købe tøj til ungerne. Det er nærmest som at købe til jer selv, er det ikke? Jeg bruger ikke ét sekund om dagen på at tænke på nyt tøj til dem."

Og efter en kort tænkepause: "Men det er jo selvfølgelig fordi de altid har. Fordi du sørger for det. Jeg ville bare blive ked af at alt kostede penge."

JA, og det er jo fantastisk!!!
JO, jeg elsker at købe tøj til dem, også til mig selv faktisk. Men det er lettere at købe til dem (endnu). Og pengene hænger jo heller ikke ligefrem på træerne.

- indlægget er ikke sponsoreret!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar