mandag den 8. april 2013

Luksus som man ellers ikke sætter nok pris på

Jeg sidder i et sommerhus på Sydfyn og hyggestrikker, mens prutfis sover formiddagslur, og resten af familien og svigerfamilien er ude at gå i det skønne solskin.
Og en af grundene til at jeg sidder indenfor - udover at min lille baby sover - er at sommerhusets kloak er helt, helt stoppet. Både toilet og begge håndvaske. Og når nu man så ikke kan benytte toilettet, så skal man virkelig...!
At vi har toilettet er virkelig en vild luksus, som jeg slet ikke sætter nok pris på til hverdag.
Men nu kommer der vist også nogen og suger kloakken tom. Snart. Det bliver godt. Så kan jeg også komme ud og nyde forårets solstråler.

2 kommentarer:

  1. Puha, lyder ikke behageligt :/ Men SKØNT med sommerhustur, har du ferie?

    SvarSlet
  2. Det blev heldigvis hurtigt ordnet.
    Vi holdt fri mandag, men er nu i gang med hverdagen igen.

    SvarSlet