tirsdag den 14. maj 2013

Barselsgave #1

Nu kan jeg godt vise en lille barselsgave frem, for denne lille dreng og hans mor har fået den.

De to storebrødre fik hver et Pixi-bogsetui. Den lille gemte sin under sædet på sin skubbevogn. Den store kastede lidt med sin ;-) Jeg håber dog, at de kan få glæde af dem engang, når der er faldet lidt ro på igen (det var en fest at komme på besøg hos de tre drenge og deres dejlige mor). Måske de skal have et par bøger med, næste gang de skal ud at køre bil.

Babyen fik en patchwork-bide-bold, en blæksprutte og en cardigan i sort bomuldsgarn.

Jeg håber de bliver glade for det hele.
- og så glæder jeg mig til at moren og jeg engang kan få tid til at tage på café eller en enkelt overnatning (jo sgu, uden unger), og snakke, snakke, snakke om alt det vi er bagud med!!

1 kommentar:

  1. Vi er SÅ glade for de meget fine ting og ikke mindst den tid, du har lagt i det til ære for os <3 Og Pixi-etuierne bliver brugt næsten dagligt :) Det var godt nok en fest at have besøg af dig, især for Kongen - men du er jo også verdens bedste Katrine både for store og små <3
    Jeg glæder mig også HELT VILDT til vi engang kan få tid til at hygge bare os to! Ser nu din etiket, du er SÅ sød og har helt ret <3

    SvarSlet