fredag den 24. maj 2013

Skoldkopper - igen

Blogger-app'en drillede mig i går - og gør det stadig her til morgen, så den ville ikke udgive det indlæg jeg skrev inden jeg gik i seng. Nu prøver jeg på computeren i stedet.

Vi er igen ramt af skoldkopper. Denne gang er det Prutfis, og de kom præcis 14 dage efter Sveskens kom - i går. Heldigvis er han ikke så syg af dem, og heldigvis har farmor igen kunne agere vuggestue både i går og i dag. Og faktisk også i næste uge.


For selvfølgelig har jeg rygende travlt på arbejdet lige nu. Selvfølgelig! Travlt så min hjerne kører på højtryk og jeg er træt, træt, træt!!

Vi var alle i farmors have her til eftermiddag, det var skønt med sol og varme. Og ungerne nød at se hinanden igen.

2 kommentarer:

  1. Puha, det lyder som noget af en omgang. Håber der er lidt lys og overskud forude.

    KH Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte! Jeg tror jeg kunne sove et par dage...engang når der bliver tid til det. Prutfis er vist ved at være ovre deværste skoldkopper. Og så håber vi, at vi er helt færdige med dem.

      Slet