fredag den 11. oktober 2013

Det er vist på tide med en OC up-date

Ja, jeg kører jo October Challenge på Instagram - det er faktisk ret sjovt, men også en udfordring lige at nå at få taget er billede, der passer.
Her kommer de sidste 6 billeder i rækkefølge.

OC #4 Lunch view



Dette er en typisk arbejds-frokost for mig. Jeg har selv madpakke med, men er blevet træt af al den rugbrød - ikke at jeg ikke kan li rugbrød, men træt af alle de kulhydrater, der er i. I stedet bliver det til noget kød og salat, eller som her, bønner og frikadeller fra fryseren. Så bliver det da ikke meget lettere!!!

OC #5 Layers



Dette er tallerken og pizza stakke fra weekendens besøg hos venner i Kolding, hvor vi var inviteret på frokost, og endte med at invitere os selv på take-away pizza også. Så hyggeligt, og så ærgerligt, at de nu er flyttet "så langt væk".

OC #6 A good habit



Løbetur. Det er en god vane, som jeg virkelig værdsætter, og føler mig meget priviligeret over at kunne og at have tid til (tage tid til, måske). Denne søndag blev det til 7 km med Sveske i vognen. Hun holdt meget fint øje med om vi skulle til højre, venstre eller ligeud - lige indtil hun faldt i søvn, og tog en sen eftermiddagslur de sidste par km.

OC#7 Always with me



Altid med mig... hmm, det er ikke mange ting jeg altid har med. Min telefon er næsten altid med mig, mit fjæs derimod, det er altid med.

OC #8 Incomplete



Her kunne have været et billede af bunken med strikke- og hækletøj, der bare mangler den sidste finish, eller bunken med opklippet stof, der bare venter på at jeg har tid til at sy.
I stedet blev det til et billede af værktøjskassen og en kommentar om, at selvom vi nu har boet i huset ved jorden i 9 måneder, så er vi endnu ikke helt på plads. Ingen af os er hamrende gode til indretning, og de hvide vægge har vi næsten fået præstationsangst over at skulle bore i. Men vi nærmer os langsomt. Indimellem sker der små ryk. Denne dag, fik vi sat fine lilla ledninger med store pærer op over trappen.

OC #9 I miss this



Der er RIGTIG mange ting jeg savner. Sådan rigtig STOR-SAVNER!!! Folk, familie, venner, gode gamle dage, i går... og så videre. Det kunne blive meget filosofisk. Det bliver det ikke.
Jeg vil nemlig bare sige, at jeg virkelig savner barselslivet - og specielt tid med en sovende baby på brystet - der findes altså IKKE noget, der slår det!!! (og også alene-tid).

OC # 10 One thing we don't know about you



Denne kedelige ting, som I ikke ved endnu er, at jeg har vasketøj i stuen, og at det godt kan stå der i flere dage - hvis vi ikke får gæster, og hvis jeg ikke bliver for træt af at se på det.


Det er faktisk meget hyggeligt med en lidt større billedopsamling her på bloggen - her er der også plads til lidt flere ord til hvert billede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar