lørdag den 19. oktober 2013

October Challenge Pics

Her kommer lige en lille billed-spam fra October Challenge på Instagram

OC #11 Selfie with a stranger


Ja, nogen var godt nok ret skuffede over, at jeg ikke tog et rigtigt billede med en fremmed. Men det rakte hverken batteristatus på telefonen eller overskuddet (og modet) denne dag til. Så det blev altså mig og Jax

OC #12 Two is enough


Valget faldt på mine fødder/ben, to af dem er jo rigeligt til det jeg skal bruge dem til.
Jeg kunne også have valgt et billede (endnu et) af mine to dejlige børn. Men jeg er faktisk ikke helt sikker på, at to er nok...?

OC #13 Nature/Outdoors


13. oktober. Det er min fødselsdag. Jeg havde en helt fantastisk dejlig dag, der startede med flag og sang i sengen, bagerbrød og kage, efterfulgt af en fællesløbetur alle 4.
Om eftermiddagen havde jeg inviteret familie og lidt venner til boller på legepladsen og efterfølgende aftensmad + dessert, som var en fantastisk påske-kage, som min svigermor havde lavet. Med hjemmelavede lakrids-marcipan påskeæg på toppen. Mums!!! Det var faktisk denne kage, og jeg havde allerede dengang sagt, at jeg ønskede mig sådan en til min fødselsdag. Tusinde tak til verdens bedste svigermor!

OC #14 Grateful


Jeg er om noget, virkelig taknemmelig for disse to dejlige unger. Til tider er det da meget hårdt at være i konstant underskud, ikke have mange ledige stunder til bare at være og lede byen rundt efter legepladser i regnvejr. Men når de griner og hygger sig, giver kys og en kæmpe krammer, eller hygger sig så meget, som her i cykelvognen, hvor storesøster insisterede på, at lillebroren skulle blive liggende på hendes arm og sove videre - så smelter mit hjerte over af lykke og taknemmelighed.

OC #15 Parallel


Intet filosofisk om to parallelle verdner man som mor bevæger sig i - blot parallelle træstykker.

OC #16 In between


Da jeg lagde dette på Instagram - det er døren til vores soveværelse, der ligger mellem dørene til børnenes værelser - så fik jeg af vide, at det så lidt uhyggeligt ud. Jeg tror det er pga filteret. Jeg kan godt li den effekt de forskellige filtre giver billederne. Det er sjovt at leget med de forskellige udtryk. Her valgte jeg med vilje et filter, der gjorde billede lidt mørkt, så man ikke kunne se, at sengen ikke var redt ;o)

OC #17 I see faces


Det er måske lidt søgt, at se et ansigt af hvide roser i buketten. Men det var en god anledning til at fremvise de smukke roser, jeg fik af min mand på vores 2 års bryllupsdag (15/10/13).

OC #18 Beginning & End


Her er det blot et udsnit af den løbetur jeg tog lørdag, som startede hos os selv, og endte hos mine svigerforældre, hvor vi afleverede børnene til overnatning og hygge i 24 timer. Jeg har kun vist et udsnit her, for ikke at "røbe" for meget om hvor vi og svigerforældrene bor. Turen var på 13,6 km og tog 74 min. Jeg er stadig så taknemmelig hver gang jeg har tid til at løbe så langt. Det er virkelig skønt at have tiden selv. Bevares, det er nogle gange en KAMP at komme i tøjet - men i takt med at formen bliver bedre og bedre, er det lettere og lettere at komme af sted. Så er eneste forhindring af logistisk art. Og det kan være en endnu hårdere kamp at kæmpe (og vinde).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar