lørdag den 8. februar 2014

Januar - 12 moths of knitting

JUBII!!! Så har vi alle fået vinterferie. Og i aften kører vi nordpå mod Lindvallen i Sverige. Vi GLÆDER os.

I går mellem pakning af tasker og det sidste vasketøj, fik jeg hæftet de sidste ender på Bella tunikaen.

Og allerede inden da fik jeg Sveske til at prøve den. Hun var allerede fuldt iklædt lilla, så det var jo perfekt. Og den passede PERFEKT. Hun ville ikke engang have den af igen. Så den var helt sikkert godkendt.

Man kan godt se fin ud, når man poserer i sin nye kjole ;o)

Den er strikket i størrelse 6 år, men på pind 3 i stedet for 3,5 - og den passer til Sveske på 3,5 år. Hun er en lang pige, og jeg har bare forlænget tunikaen til den længde jeg ønskede. Den er strikket op i blend bamboo (bomuld og bambus), og er lækker blød!

Det er en rigtig fin model, og den var let at strikke, så den kan jeg godt finde på at strikke en anden gang. Måske i en mindre størrelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar