mandag den 17. marts 2014

Strikkerier

Jeg er nået halvvejs med den lyserøde Bella. Jeg købte to nøgler Onion (bomuld og uld) af Cecilie, og det her var så langt første nøgle kunne række. Så denne gang bliver det nok en top, eller i hvert fald en kortere tunika.
Begge unger sover nu efter en tur til svømning, kl er lidt over 19, manden er ude at spille badminton med en af sine venner og madpakkerne er smurt. Så nu vil jeg strikke videre på Bella og stene tv.

Hvad der i midlertidig ikke går lige så godt er februars 12MOK, den lyserøde hættetrøje. Jeg er slet ikke tilfreds med den. Den bliver for lille til den tiltænkte pige, man kan desværre for let se, at jeg var nødt til at bruge to forskellige indfarvninger og jeg har lavet et par ret irriterende fejl. Så nu har jeg besluttet at pille den op. Arrrggghhh! Måske stikker jeg en ny. Måske ikke. - og nu var den ellers næsten færdig. Men det går ikke. Jeg kan ikke gøre den færdig, når jeg ikke er tilfreds.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar