fredag den 20. juni 2014

Legetøj - i overflod?

Sponsoreret indlæg

Endeløse gange med reoler fra gulv til loft. Farvestrålende æsker, dukker og spil. Et helt specielt lys, der på én gang er skarpt og alligevel dæmpet og hyggeligt. Legetøj over det hele. Frit valg på alle hylder.

Sådan husker jeg ToysRus. Sådan husker jeg, det var at komme med i ToysRus som barn. Og det er faktisk stadig lidt den samme fornemmelse jeg får, når jeg som voksen kommer ind i den kæmpe store legetøjsbutik. Også selvom det ikke længere er mig, der skal købes legetøj til.

Men altså selvom jeg godt kan li at snuse rundt i butikker - det kan jeg virkelig godt! Både med og uden børn. Så synes jeg simpelthen, at det er helt fantastisk, at man kan sidde hjemme bag computeren og finde inspiration til hvad vennernes børn/kusinen/den lille nye baby i vennekredsen skal have i gave. Jeg synes stadig, at det er helt vildt hvad der findes at fint legetøj. På ToysRus hjemmeside kan man desuden danne sig et overblik over hvilket Lego Friends/Prinsess som datteren mangler til sin samling, eller finde frem til hvilken bil med Postmand Per som sønnen skal ønske sig. Det er let at sortere efter brand, pris eller alder på barnet. Og du bestemmer selvfølgelig selv hvordan du vil lave din søgning.

Selv om vores børn har rigeligt legetøj, var det selvfølgelig noget af det, der var i pakkerne, da de for nyligt havde fødselsdag. Sveske har kastet sin kærlighed på Lego Prinsess. Det er næsten helt ærgerligt, at hun ikke har fødselsdag om efteråret/vinteren, så vi kunne sidde inde med varm te i kopperne og lege med de fine sager hun fik i fødselsdagsgave.



Noget af det legetøj vi endnu har tilgode at fylde huset med er geværer og pistoler. Jeg synes egentlig ikke, at børnene behøver sådan noget, før de selv efterlyser det. Faren og sønnen er dog begyndt at lege "bang-du-er-død"-lege, så jeg forestiller mig, at pistoler som disse Nerf, der skyder med skumpile, nok snart kommer på ønskelisten. Nok både farens og sønnens. 


---------------------
Indlæget er lavet i samarbejde med ToysRus - men holdninger og billeder er helt mine egne. Ingen af gaverne er sponsorerede - dem har vi eller vores gæster selv betalt.



5 kommentarer:

  1. Åh, det er så fint, min lille kusine på 8 har det og elsker at bygge med, når vi er til familiefødselsdag - havde jeg været barn, var det klart røget på ønskesedlen :D

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ER virkelig fint, det Lego. Jeg synes også det er hyggeligt at bygge og lege med.

      Slet
  2. Nøj, så lige vi er røget på din blogroll :D Tak for den fine plads der - det er skønt, du vil læse med.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja da ;o) Det er hyggeligt at læse med - og endda høre lidt om Aalborg (som jeg savner!) indimellem

      Slet
  3. Jeg husker så tydeligt den samme overvældende fornemmelse, når man fik lov til at træde ind i ToysRus som barn. Det var ren legelykke.
    Lego er i øvrigt også det fineste legetøj i verden! Jeg elsker Princess-serien, som min lille kusine også er helt tosset med :) Det minder mig lidt om Belleville, som jeg og min søster altid legede med som barn :)

    SvarSlet