torsdag den 31. juli 2014

Tilbage på arbejde

Min mand og børn holder stadig ferie. Jeg startede på arbejde i mandags efter næsten 3 ugers helt fantastisk dejlig ferie.

Det er fint at være tilbage. Og sæt med rolige morgener, hvor jeg står først op, og kun måske får selskab af Prutfisen og faren, og ellers kan nyde te og morgenmad i ro.

Men, de andre 3 går altså stadig hjemme og nyder sommeren og hinanden. Og så får jeg sms'er med billeder som disse





Og så er det altså faktisk lidt hårdt at være den eneste, der er på arbejde...

6 kommentarer:

  1. Dejlige sommerbilleder!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne. Jeg blev også glad af at se dem :-D

      Slet
  2. Jeg kan godt forstå dig. Men hvor er han sød, at han sender dig billeder!

    SvarSlet
    Svar
    1. Han sender næsten altid billeder, når han er alene med børnene :-) det er skønt.

      Slet
  3. Hvor dejligt! Jeg holder stadig ferie, men i vores liv er det jo i disse år mig, som arbejder mest og manden som har mest tid hjemme, og så får jeg også masser af hyggebilleder...og det er nemlig dejligt, men man får også lyst til at være med derhjemme:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man får virkelig lyst til at droppe arbejde og skynde sig hjem. Arbejder din mand ikke i Nepal? Jeg har også lidt overvejet muligheder for job i udlandet, men ved lige præcis ikke om jeg gider være "den der arbejder hele tiden... "

      Slet