tirsdag den 2. september 2014

Nederdele og bukser - brug lageret

Jeg har vist kun fået disse vist frem på instagram. Det er ret sjovt at se, hvor forskelligt udtrykket bliver, blot ved at ændre farven på ribben.


De er syet af det billige stof, som jeg købte i Jysk. Og da jeg var i gang med at klippe til både bukser og nederdele, fik jeg lyst til at lave nederdele til ungernes kusiner også.


De passede heldigvis alle tre, og bragte stor glæde.
De er blot syet af et aflangt stykke stof, der er lagt op forneden og har en rib foroven.

Jeg har desuden lavet et par pose-bukser til Sveske i det samme stof. De har neon-orange tittekant (fra Stof2000) ved lommerne. Der ligger to par lilla pose-bukser og venter på at blive syet helt færdige. Sveske er nemlig stort set vokset fra alle de langbukser hun har.


De ser sådan her ud på, efter en dag i børnehaven.


2 kommentarer:

  1. De er bare så fine de nederdele og bukserne. Kusiner er bare noget af det bedste i verden:-)

    SvarSlet
  2. Hvor fint, og lækre unger i øvrigt!

    - Anne

    SvarSlet